środa, 20 lipca 2016

Fotoksiążla @saal.digital.polska



Robię sporo fotoksiążek dla osób z którym robię zdjęcia, ale i też dla siebie. Jest to świetny sposób żeby mieć zdjęcie w formie papierowej ale żeby nie zajmowało zbyt dużo miejsca w domu, jak tradycyjne grube albumy.
Dostałam propozycję zrobienia pierwszy raz książki w firmie @saal.digital.polska

I po pierwsze kiedy dotarła do mnie mnie było " WOW!!! ale piękna" 

Po drugie jakoś zdjęcia była idealna tak samo na okładce jak i w środku książki, a co do tego zwykle mam zastrzeżenia przy okazji innych produktów. Wybrałam wersję matową, dzięki czemu przy częstym oglądaniu nie zostają palce na zdjęciach i okładce oraz jest bardzo przyjemna w dotyku.



Fotoksiążka ma dość grube karty co ułatwia ich przewracanie i oczywiście nie jest narażona na szybkie zniszczenie i pozaginanie rogów. Bardzo ważne dla mnie jest też to, że dojechała dość szybko i zapakowana była tak, że żaden z rogów okładki nie był zagięty co strasznie denerwuje mnie u innych producentów.  Program do edycji książki jest rozbudowany i daje wiele możliwości indywidualnego projektowania i to jest super przynajmniej dla osób bardziej zaawansowanych, a przy okazji jest dość prosty w obsłudze. No i na koniec kontakt z obsługą, na szybkie pytanie mailowe i szybka odpowiedz bo kto lubi dzwonić na infolinie i czekać na połączenie.




Ogólnie jestem bardzo zadowolona z produktu choć przy tych wszystkich plusach, małym minusem jest cena, ale jak zawsze za produkt bardzo dobrej jakości trzeba zapłacić więcej.
Polecam wszystkim którzy chcą zrobić sobie piękny fotoalbum.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz